3 Şubat 2011 Perşembe

Mebuslukta gözüm yok benimkisi kara sevda

K.Kılıçdaroğlu partiye katılmaya çağırdığı küskünlere seslenirken,toplu bir gider yapar :
"CHP'nin iktidar olması için sade bir yurttaş gibi çaba harcayacaksanız, başımızın üzerinde yeriniz var. Ama milletvekili olacağım diye gelecekseniz hiç gelmeyin. Çünkü CHP'nin kavgaya değil, büyümeye ihtiyacı var."
O kadar seviyorum ki seni, partini, ilkelerini, üslubunu, boyunu ,posunu...
Ihm nerde kalmıştık, şimdi ben istifa ediyorum ama yanlış anlama, mebusluk için değil, tamamen kara sevdadan. Bu ülkeyi çok sevdiğim için komploları kurmuştum zaten, milleti öz yurdunda parya bıraktım, garip hissettirdim, yalnız ve dışlanmış hissettirdim.
Sen şimdi beni ve Silivri'deki arkadaşları aday göster, bak gör daha nasıl hizmet edeceğim ben bu ülkeye!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder